Bardzo trudno jest w pojedynkę – nawet jeśli posiada się odpowiednią wiedzę – wypozycjonować stronę na frazy, które są bardzo popularne w Internecie. Dla przykładu – pojedyncza osoba nie powinna mieć problemu z wybiciem strony pomocy drogowej w małym miasteczku tak, aby wyświetlała się na pierwszym miejscu w wyszukiwarce Google, jednak sprawa robi się bardzo problematyczna w takiej metropolii jak Warszawa, gdzie firm z tej branży jest na pęczki i każda chce być jak najwyżej, jako że potencjalni klienci zazwyczaj dzwonią do pierwszych numerów z góry. Bardzo istotną sprawą jest także responsywność strony, ponieważ w przypadku branży, jaką jest pomoc drogowa, nikt zazwyczaj nie ma ze sobą laptopa albo nie ma czasu, by z niego skorzystać – liczy się tylko telefon i inne urządzenia mobilne. Oczywiście tradycyjna strona, dostępna dla urządzeń stacjonarnych, również powinna się bezproblemowo i – co bardzo ważne w przypadku wypadków samochodowych! – szybko ładować, jako że ludzie często dzwonią do swoich znajomych albo do rodziny, aby ci sprawdzili im numer do najbliższej firmy, która będzie w stanie zapewnić lawetę oraz holowanie. Często w takich wypadkach liczy się każda sekunda – przykładowo dwie osoby biorące udział w wypadku szukają strony i numeru do pomocy drogowej i z pewnością najpierw spróbują zadzwonić do tej firmy, której strona załaduje się szybciej bądź której numer kontaktowy wyświetli się na telefonie bądź innym urządzeniu jako pierwszy.
Pozycjonowanie stron WWW dobrym pomysłem dla pomocy drogowej
[Głosów:0 Średnia:0/5]