Stosunkowo często mamy do czynienia ze zmianami siedzib przedsiębiorstw. Organizowane przez nie przeprowadzki mogą utrudnić życie klientom, którzy przyzwyczaili się już do dawnej lokalizacji, a nowa może być mniej korzystna. Jednakże w wielu sytuacjach nie da się uniknąć przenosin. Zwłaszcza, gdy firma się rozbudowuje, zatrudnia nowych pracowników i potrzebuje więcej miejsca na prowadzenie swobodnie działalności. To, o czym firmom zdarza się zapomnieć i na czym bez wątpienia tracą nie mało, to powiadomienie dotychczasowych klientów o zmianie siedziby. Czasem, po dokonaniu przeprowadzki wystarczy wywiesić na drzwiach dawnej placówki krótką informację z podanym nowym adresem. Przedsiębiorstwa zazwyczaj przy organizacji przeprowadzki korzystają z usług firm przeprowadzkowych. Niekiedy jednak, zwłaszcza, jeżeli firma jest mała i nie posiada kosztownego, trudnego w transporcie sprzętu, korzysta z pomocy swoich pracowników. Ważne jest przy tym ustanowienie koordynatora takich przenosin, który nie tylko je zaplanuje i nimi pokieruje, ale także poradzi spis mienia firmy i dopilnuje, aby nic nie zginęło.
Przeprowadzki firm
[Głosów:0 Średnia:0/5]