Oszczędzaj używając kodów rabatowych!

0
2163
Oszczędzaj używając kodów rabatowych!

Polujesz na okazje lub próbujesz podreperować swój budżet? Dokonując zakupów możesz jednocześnie oszczędzić pewną kwotę dzięki wykorzystaniu kodów rabatowych. Są one dostępne dla nowych i stałych klientów, a ich zdobycie bywa banalnie proste. Zakupy to część codzienności każdego z nas. Nawet skrupulatnie planując budżet musimy kupować rzeczy podstawowe jak jedzenie, środki higieny czy chemię domową. Każdy z nas raz na jakiś czas pozwala sobie na pewną dozę luksusu – wyjście do teatru, zakup nowego sprzętu czy droższy prezent dla bliskiej osoby. No właśnie – czy to wszystko musi nas kosztować krocie? Niekoniecznie!

Bardzo wielu przedsiębiorców oferujących usługi chce przyciągnąć nowych klientów zniżkami i promocjami. Ważnym jest, aby klienta utrzymać – raz na jakiś czas dana marka wyróżnia lojalnych kupujących udostępniając swoje dobra w niższej cenie. Taką zniżkę możemy też otrzymać od znajomego, który polecił nam skorzystanie z danej oferty. Mówiąc wprost – mnogość możliwości skorzystania z rabatów jest duża, przedstawimy Ci kilka z nich:

Kody rabatowe w formie elektronicznej

Elektroniczne kody rabatowe mogą być udostępniane w każdej postaci: mailowo, przez SMS, w wiadomości prywatnej, przez logowanie na portalu, dzięki aplikacjom danych marek lub aplikacjom specjalnie przeznaczonym do katalogowania i prezentowania takich promocji. Najczęściej zniżki te dostępne są dla osób chcących zakupić produkt lub usługę w branży beauty (większość drogerii ma własne programy rabatowe, popularne jest rabatowanie usług fryzjerskich, kosmetycznych, itp.), rozrywce, turystyce, w wydawnictwach. Większość z nas pewnie kojarzy kupony rabatowe dostępne dla klientów sieci znanych restauracji i barów szybkiej obsługi – kupując jedzenie także możemy zaoszczędzić! By mieć pełny dostęp do tych magicznych haseł obniżających ceny wystarczy mieć w kieszeni smartfona. Zwykle kody te prezentuje się sprzedawcy przy kasie, możemy je także wpisać przy finalizacji zakupów on-line.

Kody rabatowe na papierze

Ulotki i różnego rodzaju zaproszenia to forma reklamy, która jest wciąż niesamowicie popularna. Część z nas poczuje się wyróżniona otrzymując tego typu zaproszenie. Gospodarz obiektu lub dostawca usługi będzie chciał nas dodatkowo zachęcić do kupna przez umieszczenie kodu rabatowego na takim voucherze. Czasem odpowiednie zaproszenie będziemy mogli uzyskać tylko dzięki osobie znajomej uczęszczającej np. do danego klubu fitness. Papierowe kody rabatowe wręczają nam też promotorzy i ulotkarze, oczywiście część z nich możemy znaleźć w swoich skrzynkach pocztowych.

Niezależnie od formy przekazania danego kodu – elektronicznej czy tradycyjnej warto zwrócić na nie uwagę. Bywa, że cena po wpisaniu lub zaprezentowaniu takiego kodu sprzedawcy będzie się różniła znacznie – możemy zaoszczędzić od kilku do kilkudziesięciu procent ceny wyjściowej. Pomaga bycie lojalnym klientem i czujność – niektóre kody, szczególnie te atrakcyjne, pojawiają się na krótko lub mają ograniczoną ilość. Ta forma przyciągania klienta jest obecnie bardzo popularna i dzięki niej możemy skutecznie zatrzymać kilka złotówek w naszym portfelu.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ