Gdy przychodzi do oferowania usług w takich branżach jak transport, nieustająca komunikacja – a co za tym idzie, informowanie na bieżąco o postępach w wykonywaniu wszystkich zleceń – stają się priorytetem dla każdej firmy, która pragnie pozyskiwać kolejnych kontrahentów przy jednoczesnym posiadaniu i zachowywaniu stałych klientów. Dlatego wiele firm lub osób, które parają się transportem, oferuje swoim klientom i zleceniodawcom możliwość śledzenia każdego transportu za pośrednictwem usług GPS (oferowanych przez istne multum firm na rynku w kraju i za granicą), najczęściej przez Internet, a więc bez konieczności wychodzenia z domu. Oczywiście z drugiej strony umożliwia to dostęp do usługi śledzenia frachtu z każdego możliwego miejsca za pomocą telefonu komórkowego bądź innego urządzenia mobilnego – jedyne, czego potrzeba, to dostęp do Internetu! Oferowanie tak wygodnego i przejrzystego rozwiązania znacznie podnosi też wiarygodność danej firmy w oczach potencjalnego kontrahenta; nie można też nie wspomnieć o bardzo ważnym czynniku psychologicznym – nasz kontrahent poniekąd czuje, że ma wszystko (a więc na przykład swój towar i tempo jego transportowania) pod kontrolą i w każdej chwili może bez problemu sprawdzić, co dzieje się z transportem, za który zapłacił bądź za który dopiero przyjdzie mu się rozliczyć. Dzięki coraz lepszej, a co za tym idzie tańszej technologii GPS takie usługi w transporcie stają się powoli czymś standardowym.
Klient kontroluje transport, czyli GPS i inne metody
[Głosów:0 Średnia:0/5]