Pij więcej wody

0
325

Zdobądź więcej błonnika. Fiber to węglowodany, których ciała nie mogą trawić. Ma wiele korzyści zdrowotnych, w tym utrzymanie układu pokarmowego w zdrowiu i utrzymywanie uczucie pełnej dłużej, dzięki czemu nie zachwasz się zbytnio. Włókno znajduje się w pełnych ziarnach, owocach i warzywach, orzechach i nasionach. Jedz codziennie 25-30 gramów błonnika z dużą ilością wody.
Owoce o wysokiej zawartości błonnika obejmują maliny, jeżyny, mango i guawy.

Warzywa o wysokiej zawartości błonnika obejmują groch podzielony, soczewicy, karczochy i brokuły.

Pij więcej wody. Woda jest głównym graczem w kontroli wagi. Pomaga wypłukać metaboliczne odpady z Twojego systemu, utrzymując swój metabolizm w wysokiej temperaturze, szybko spalić tłuszcz. Woda będzie również czuć się dobrze, więc nie zachwasz się. Odpowiednie spożycie dla mężczyzn to 3 litra wody dziennie (około 13 filiżanek), podczas gdy kobiety powinny pić 2, 2 litra dziennie (około 9 filiżanek).

Jeśli uczestniczysz w ćwiczeniach o wysokich ćwiczeń lub ćwiczeń cardio w ciągu dnia lub w bardzo gorącym klimacie, konieczne może być zwiększenie spożycia wody.

http://www.pasazmamy.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ