Marketing partyzancki

0
21

Zajmuje się niekonwencjonalnymi technikami marketingu w zależności od grupy docelowej, promuje usługi produkt na przykład napisy na murach prezentujące daną markę lub wyświetlane na murach budynków logo, nazwę firmy. Marketing partyzancki ma zaszokować, bo to co szokuje zapada w pamięć. Forma promocji może być humorystyczna, kontrowersyjna lub nawet drastyczna. Jej priorytetem jest oddziaływanie na emocje potencjalnych klientów. To co odróżnia marketing partyzanci jest dążenie do trwałego zapisania się w świadomości obserwatorów. Nie ma potrzeby przedstawiać oferowany produkt, gdyż konsument zapamiętuje cześć humorystyczną czy drastyczną, wytwarza się więź pomiędzy konsumentem a towarem czy usługą. Należy zaznaczyć, iż jest jedna z najtańszych form reklamy, choć wymaga czasu na przemyślenie koncepcji, aby dostosować kampanie do odpowiedniej grupy wiekowej oraz aby została zapamiętana. Marketing partyzanckie Oddziałuje na emocje ludzi bez względu na preferencje konsumenckie. Nie śledzi on również konkurencji, powstająca kampania marketingowa ma stworzyć przesłanie, które będzie niepowtarzalne i nowatorskie. Brak unikalności sprawia, iż efekt kampanii jest odwrotnym od zamierzonego. Zwykle z marketingiem partyzanckim są związane reklamy o charakterze społecznym, niekiedy są tak drastyczne, że zostają zakazane. Reklamy te informują nas o zagrożeniach wynikających z jazdy samochodem pod wpływem alkoholu, jak ważna jest zgoda na pobranie organów czy zachęca nas do oddania szpiku, dzięki czemu możemy uratować komuś życie.

http://www.autocacko.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ