House doctor

0
1342

Odkąd w Polsce pojawiła się sieć sklepów Ikea, rośnie sukcesywnie popularność chłodnego, minimalistycznego stylu aranżacji wnętrz. Trudno się temu dziwić, bowiem zarówno rzeczona sieciówka, jak i wiele firm sprzedających podobne produkty oferuje bardzo szeroki wybór mebli, artykułów wykończeniowych i akcesoriów. Co więcej są one bardzo starannie zaprojektowane i wykonane, co gwarantuje trwałość i wygodę użytkowania na wiele lat. Kiedyś sklepy Ikea kojarzyły się wyłącznie z miernej jakości produktami, które raczej nie stanowiły ozdoby wnętrza, a jedynie spełniały swoje funkcjonalne zadania. Od wielu lat skandynawska firma poprawia skutecznie swój wizerunek, oferując coraz lepsze gatunkowo produkty, spośród których wiele wychodzi spod ręki sławnych projektantów. Rosnąca popularność tego chłodnego, prostego stylu zbiega się z czasie z modą na skandynawskie pomysły w projektowaniu i dekorowaniu wnętrz. Dzięki temu coraz więcej firm z północy znajduje trwałe miejsce sprzedażowe na polskim rynku. Jedną z nich jest duńska firma House Doctor. Jej produkty znane są w większość krajów Europy i cieszą się tam bardzo dużą popularnością. Powodem jest zapewne charakterystyczne wzornictwo, zyskujące coraz więcej wielbicieli na całym świecie. Cechą charakterystyczną tego producenta jest industrialny styl produktów, minimalizm kolorystyczny ożywiony tylko tu i ówdzie ciepłymi barwnymi akcentami. Dominujące materiały to metal, drewno, tkanina oraz szkło i ceramika. Tym, co ma zwracać uwagę są dopracowane szczegóły i wysoka jakość. Oszczędność formy i prostota wzornictwa powodują, że przedmioty te stają się doskonałymi dodatkami, ponieważ idealnie pasują do większości aranżacji. Nie przytłaczają, nie tworzą chaosu, a jedynie delikatnie akcentują i dopełniają całości aranżacji. Dobrze komponują się z innymi dodatkami, tworząc harmonijną całość albo działając na zasadzie kontrastu. Funkcjonalność i praktyczne formy to główne cechy produktów House Doctor.

http://www.chreduta.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ