Czas na czyszczenia sklepowych magazynów

0
495
Czas na czyszczenia sklepowych magazynów

Zakupowe szaleństwo z okazji Black Week, Black Friday i przedświątecznych promocji już za nami. Nie znaczy to jednak, że ze sklepowych półek usunięto promocyjne oferty oraz zniżki, ponieważ nieuchronnie zbliża się termin, w którym sklepy czyszczą swoje magazyny, co w praktyce wiąże się z jeszcze ciekawszymi ofertami.

Choć zbliżający się czas nie będzie tak nagłośniony jak poprzednie akcje promocyjne, to jednak nie możemy zakładać, że mniej znaczy gorzej, wprost przeciwnie! Możemy bez trudu nabyć w centrach i galeriach handlowych sprzęt, który sklepy chcą jak najszybciej sprzedać. Taki stan rzeczy stwarza dla nas niesamowite możliwości.

Zanim jednak rozpoczniemy zakupy, sprawdźmy jakie oferty znajdziemy w centrum handlowym lub galerii były szczególnie prezentowane i zapytajmy o nie ponownie, gdyż nigdy nie wiadomo czy nie czeka on jeszcze na nas. W okresie czyszczenia magazynów, każdy klient zainteresowany towarem z niskim nakładem to prawdziwy skarb. Warto poświęcić nieco czasu, aby zaoszczędzić dużo więcej pieniędzy.

Dobrą praktyką jest również śledzenie profili galerii handlowych w różnych portalach społecznościowych, gdyż to tam najczęściej właściciele sklepów umieszczają ciekawe propozycje, czy chociażby kody rabatowe na zakupy w sklepach internetowych.

Czyszczenie magazynów w sklepach, to przede wszystkim idealny termin na spełnienie niezrealizowanych gwiazdkowych marzeń. Co więcej, jeżeli nie lubimy tłoku w centrach handlowych, pojawiającego się przed największymi w roku wyprzedażami i preferujemy raczej spokojne zakupy, to okres czyszczenia sklepowych magazynów będzie dla nas idealny.

Nasz wymarzony smartwatch, smarfon i iPhone być może leży na sklepowej półce w pobliskim centrum handlowym, a jedyne co należy zrobić, aby go zdobyć, to wykonać kilka kroków w jego stronę, resztę zrobią za nas specjalne oferty.

A jak to wygląda w statystykach?

Najchętniej na wyprzedaże wybierają się kobiety (89 proc.), a śród grup wiekowych promocje przyciągają osoby młodsze, z pokolenia Z (92 proc.). Na przeceny nie chodzi raptem 2 proc. Polaków. Ci, którzy z nich korzystają, planują wydać ok. 330 zł. Aż 70 proc. konsumentów odczuwa satysfakcję, kiedy uda im się upolować okazję zakupową i skorzystać z promocji. Wśród asortymentu najczęściej kupujemy kosmetyki, odzież i bieliznę oraz sprzęt AGD i RTV. POdczas poświątecznych wyprzedaży cześciej zagladamy na produkty z wyższej półki niż we wcześniejszych okresach.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ